מאות תושבים במודיעין עילית כבר חסכו את הפניה לבתי החולים

    ילד שהגיע מלווה בהוריו, זמן קצר לפני כניסת השבת, כאשר הוא סובל מחבלות ושברים. לאחר טיפול מהיר ומקצועי במיון 'טרם' שוחרר הילד לשבות בביתו
    צבי הדס 1 Comment on מאות תושבים במודיעין עילית כבר חסכו את הפניה לבתי החולים

    צוותי הרפואה במיון זכו בליל שבת להציל את חייה של תינוקת שסבלה מהפסקות נשימה • מנכ"ל 'טרם' מר נתן אפלבאום: "המיון כבר מחולל מהפכה, ובכוונתנו להמשיך ולהרחיב את הפעילות"

    ילד שהגיע מלווה בהוריו, זמן קצר לפני כניסת השבת, כאשר הוא סובל מחבלות ושברים. לאחר טיפול מהיר ומקצועי במיון 'טרם' שוחרר הילד לשבות בביתו
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיור תועלתי ורב רושם ערך ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן במיון 'טרם' החדש בעיר יחד עם מנהל הסניף נחום גיטלר, עם פתיחתו לאחרונה ולקראת השקתו הרשמית בקרוב.

    כשבוע עבר מאז פתיחתו של מיון 'טרם' במודיעין עילית, ובקרב בכירי העיר מציינים בסיפוק את המהפכה שחלה בתחום הרפואה הדחופה בעיר עם פתיחת המיון שמאפשר לתושבים רבים לחסוך זמני ההמתנה הארוכים המאפיינים את חדרי המיון.

    לדברי ראש העיר "פתיחתו של מיון 'טרם' בעיר הינה בשורה גדולה עבור תושבי העיר שעד היום לא זכו למענה מקצועי מיטבי בתחום הרפואה הדחופה. אני מברך את שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שפעל רבות להוציא לפועל את היוזמה הברוכה כחלק מחזונו לנגישות הרפואה, וכמובן לרשת 'טרם' ולמנכ"ל מר נתן אפלבאום שידועים במהפכה שחוללו בכל עיר אליה הגיעו. בחירתו של נחום גיטלר למנהל הסניף יחד עם דר' ברוך ברזון מומחה לרפואה דחופה למנהל הרפואי של המיון בעיר, תביא ללא ספק לתוצאות מיטביות למען תושבי העיר, בתקווה שהמיון יידרש אך ורק לטפל באירועים משמחים".

    מאז פתיחתו של המיון פקדו אותו מאות מטופלים מקרב תושבי העיר, אשר נהנו מהשירותים המגוונים הניתנים במסגרת המרכז בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. רוב רובם של המטופלים חסכו עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון הסואנים.

    כך אירע גם לילד שהגיע מלווה בהוריו, זמן קצר לפני כניסת השבת, כאשר הוא סובל מחבלות ושברים. לאחר טיפול מהיר ומקצועי במיון 'טרם' שוחרר הילד לשבות בביתו, כאשר הוריו מציינים בסיפוק כי במידה שהיו ניגשים לבית החולים, הרי שהיו נאלצים לשבות בו בלית ברירה.

    בליל שבת, זכו צוותי המיון להציל את חייה של תינוקת כבת שנתיים שהגיעה למיון עם הפסקות נשימה, ובתום טיפול מקצועי שוחררה לביתה כשנשימתה מוסדרת.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות